Tuesday 16 November 2010

[Solfège de la Couleur] IIJ


7 comments:

  1. I don't know exactly what it is, but I love it!

    ReplyDelete
  2. Agreeing with Pat. It's just stunningly beautiful

    ReplyDelete
  3. bizarre mais sympa


    je t'invite à visiter mon blog sur le commerce équitable, un commerce plus juste envers les producteurs et plus propre car les producteurs respectent beaucoup mieux l'environnement et polluent moins.

    Dans mon blog j'explique en détail les fondements de ce commerce, je parle un peu d'écologie et je présente des articles fabriqués par des artisans des pays du sur alors si ça t'interesse, merci de venir laisser des coms et d en parler autour de toi!*

    http://toutequitable.skyrock.com

    ReplyDelete
  4. Thanks @Pat Tillett: it is a graffiti on a wall. The team of street artists has also tagged a sign pole in front of the graffiti. I moved so that we could see both the pole and the shadow, balancing them on the picture but not completely on the thirds, to avoid monotony.

    Thanks a lot @San.

    @Clarisse : très drôle ton commentaire.

    ReplyDelete
  5. Impressive! With such a luminous effect, this seemed to come from a screen. So glad you explained.

    ReplyDelete
  6. @ le style et la matière:
    Thanks! I took the picture so it does flatten the graffiti, you are right (because of the almost-frontal angle & despite the shadow).

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails